Dziewczynka z Polski weźmie udział w dziecięcej eskorcie podczas meczu UEFA Champions League 2013 na stadionie Wembley

Teaser

Firma MasterCard oferuje 22 dzieciom z Europy Bezcenne Doświadczenie na stadionie Wembley 

W najbliższy weekend dziewięcioletnia Zuzia z Zielonej Góry będzie miała możliwość przeżycia Bezcennego Doświadczenia, występując w oficjalnej dziecięcej eskorcie na finałowym meczu UEFA Champions League 2013, który zostanie rozegrany na stadionie Wembley.

W sobotni wieczór mała wielbicielka piłki nożnej z Polski będzie miała sposobność zrealizowania swoich marzeń, wychodząc na boisko razem    z najlepszymi na świecie zawodnikami, którzy wezmą udział w finałowym meczu UEFA Champions League 2013 na stadionie Wembley.

Bezcenne Doświadczenie, możliwe dzięki firmie MasterCard, oficjalnemu sponsorowi UEFA Champions League, stanie się udziałem 22 dzieci      z całej Europy. W tym niezapomnianym dniu będą mogły znaleźć się bliżej niż kiedykolwiek wcześniej gwiazd futbolu i wspólnie przeżywać wydarzenia rozgrywające się na murawie boiska.

„Z radością ogłaszamy nazwiska członków naszej dziecięcej eskorty MasterCard na finałowy mecz UEFA Champions League 2013, który zostanie rozegrany na stadionie Wembley. Wybrany przez nas zespół młodych fanów piłki nożnej będzie mieć wyjątkową możliwość przeżycia Bezcennego Doświadczenia w ramach europejskiej imprezy piłkarskiej. Firma MasterCard ma zaszczyt i przyjemność sponsorować to wydarzenie od 1994 roku" – mówi Javier Perez, prezes firmy MasterCard.

 

Członkowie dziecięcej eskorty przybędą do Londynu już w sobotę rano, dzięki czemu będą mieli sposobność cieszyć się atmosferą jeszcze przed rozpoczęciem spotkania - wejdą do tunelu, którym wychodzą na murawę boiska piłkarze, zjedzą razem obiad oraz przymierzą oficjalny strój, przygotowany specjalnie na ceremonię rozpoczęcia spotkania.

 

Ukoronowaniem tego niezapomnianego dnia będzie wyjście członków dziecięcej eskorty na murawę stadionu Wembley, na której przed gwizdkiem rozpoczynającym mecz ustawią się oni w jednej linii przed wielkimi piłkarskimi gwiazdami zespołów FC Bayern Munich i Borussia Dortmund.

 

Firma MasterCard, po przeprowadzeniu ogólnoeuropejskiej selekcji wybrała 22 dzieci z całej Europy. Jest wśród nich jedna dziewczynka     z Polski. Akcji towarzyszyła promocja na portalu Facebook. Na stronie www.facebook.com/mastercard.polska?fref=ts, poproszono rodziców o zgłaszanie swoich dzieci oraz zachęcano ich przyjaciół i członków rodzin o oddawanie możliwie największej liczby głosów.

 

 

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach.

Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn.

< 242520" >
Źródło MasterCard. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top